one more day...to freak out!!!!!

hi all, hehehh.. lately daku sgtla bz.. mengedit n mengedit proposal ku.. n lately gak, i'm just started wat my exp fyp.. about seahorses, remember??

heheeheh.... cute sungguh la... i rase cm nk bela jer.. tpi cm x bleh jer, sebab kbzan melnda di ceruk kepala smpai kaki... hahahahahah

well,,,, what i want to share is,


please, please,please

pray for me tomorrow...

i will do my presentation on my proposal yg dh lame diedit teredit mengedit tuh..

so, i hope u guys can give me a strength or a support for me to do the best!!!!!

hehehehhe.. thnk u...

well, i think i'm just freaking out right now!!!!!

help me!!!! i'm afraid!!!!!! hahahhahahhaha.. but i will do my best tomorrow bcoz, i dh berusaha... so, i must do all the way out!!!!!!! i can do it!!!

aja aja FIGHTING!!!!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

A-Y-I-E said...

Assalamualaikum. Perhatian kepada blogger-blogger johor. Pada 28/8/2010 blogger johor akan menganjurkan 1 aktiviti berbuka puasa akan di anjurkan di Johor Bahru. Kepada sesiapa yang ingin menyertai kami, sila ke facebook blogger Johor. Harap maklum

Post a Comment