ape yerkk???

heheh.. sempena ptg yg suram ini, aku nk melayan tag22 yd dibgi kpde aku... memandg kn tag ini simple n menyimple, so, aku pon trgrk nak melaksanakan.. hehehe.. actually,, bnda222 tag cmni aku mls nk layan.. tpi kalau yg simple, bleh la.. if yg pelik22 don't ever ask me ok.. i will never do it..

ok.. so krg ni nk menjwb soklan2222 dri en. naim nie..

1) Apa yg brmain di fikiran skrg??

erm... sebenrnye.. bnyak yg aku ngah pikir.. heheheh.. pikir pasal crite ade, pikir pasal incoming birthday aku, pikir pasal ery pon ade jugak..

firstly pikir pasal crite.. ok.. memandgkn aku tgh cuti,, so bnykla cite22 menarik yg aku tgok truama kt astro kn?? k.. crite yg prtama,,

a) kamelia katrina..
cite ni memng wat aku bnci kt elyana.. nape?? sebab wtk die dlm cite tu sgtlah menjadi n jahat.. membuatkn aku grm kt die.. stu lgi.. aku geram kt pengarah.. asal la die wat wtk kamelia tu org yg lurus bendul.. dh kena buli ngn akak die bnyk kali pon, masih x reti nk brhati22 masih baik lagi.. aku kalau 1 kali org wt jahat kt aku, selgi die leh sedar salah die.. aku leh maafkn lagi.. tpi kalau dlm kes cmni, org yg x tahu salah, aku pntg btul.. aishhh.. nk tmpelang je raser...

aku pon x tau la kn npe aku sgt geram.. tpi aku bleh ktela.. kalau korg tgok cite tu.. mesti korg pon same kepla ngn aku.. mesti bnci kt elyana tu.. dh la die goda adik suami die.. n wat diri die mgndung, prgkp suami adik die, gunakan adik die, ishhh geram habis.. yg last aku tgok, die tuduh adik die ltk racun dlm mknn,, pastu suruh adik die buktikn yg adik die x brslhhh.. die suruh org gaji pergi amik sup tu, stu mgkuk bru, untuk adik dia minum.. tpi, sblum tu, die dh komplot ngn org gaji tu, suh letk rcun dlm sup semangkuk tu untuk bgi adik die mati.. haishh.. pantg btulll..dh adik die jtuh,, pengsan.. smpai tu jela yg aku tgok.. tpi aku yakin, adik die x kn mati punyer... paling22 koma je kot.. selalu watak baik, mane mati.. kalau mati, crite dh x best la kn?? huhuhu

b) cite yg aku dok download jer tdi, adlh cite 'kau dan aku' kat astro yg heronyer akim ngn heroinnyer mila.. best la jugak... tpi aku suke dgar lagu jer yg bnyak222.. best2222

ok.. cukup dgn citer222... skunk ape lagi yg aku ngah pikir erk?? ha... pasal incoming birthday.. ok.. skunk ni dh 5 jun.. birthdy aku 8 jun.... cukup 8 jun, ckup la aku umor 20 thun.. huhuhuh.. mudenyer... ish222 aku brsyukur... sgt222 sebab tuhn prmudhkn jalan hidup aku.. thun dpn grad dlm umo 21 thun.. ijazah plak tu.. wow.. mesti org ckp bruntung kn??? memng pon.. tpi aku bukn nk bgge diri.. just hepy jer.. mesti pelik kn cmne aku umo 21 thun dpt grad?? hhuhuh.. ijazah plak tu..

ok.. actually, aku budak lompat. dri drjah 3 trus prgi drjh 5. x masuk drjh 4. so time aku drjah 5, umo aku bru 10 thun.. time abis upsr, umo 11 thun. time aku bru umo 12 thun, aku dh form 1 kt skolah sains.. n then time form 5, bru 16 thun... then, dpat mtrik kulim sthun.. umo time tu bru 17. so, masuk u, umo 18 thun. thun kedua, umo 19, then sem dpan ak masuk final year bulan 7 nie, aku umo 20 thun.. so.. sgtla mude.. tpi aku bukn knak222 tau.. semude22 aku, aku lgi bnyak pnglman pahit, cbrn yg aku rase bnyak org x prnah raser.. stakat mslah cinta tu.... aku x heran pon.. ni maslh lagi besar.. huhuh.. tpi alhamdulillah, aku ok jerk.. dpt gak atasi semua dugaan22 tu.. mgkin tu yg mematangkn aku.. huhuhu

melalut la plak.. ok.. incoming birthday nie,,, aku asik trpikir jer.. apela suprise yg ery nk wat nnti??? sebab die ade bgi klu. pgi22 birthday aku tu, die nk dtg umah.. pastu.. die kate time die dtg umah jer.. aku akan sedih.. knpe la??? aku pon x phm... semua yg aku teka, semua x kene. x de yg btul.. tpi die ckp, t, pas sedih222 akhirnye aku akan gmbire balik.. so... takutla jugak.. suspen je kn ery nie... heheheh.. by the way.. suke la... ery dtg time birthday.. selama ni aku x pnh smbut ngn org yg aku syg.. seriusly.. ngn kwn22 pon x pnah.. sedih22222.. x pela.. bnda dh lepaskn..

ok.. yg aku pikir pasal si ery plakkk, aku pikir kn kenapa die nk wat aku sedih.. pastu gembira?? aku clueless la.. xpe la.. anyway. jap agi aku nk gi pasar lmbak.. nk beli yong tau fu... huhu.. sdap222

ok.. jwb soklan laen plakk..

2) apa nama smran>??

miss nia, eza, izzah, or nurul or akak.

3) 3 org yg seriusly sye syg:

1) ery

2) mak

3) izzati

4)panggiln untuk si dia>>>

ikan buntal, mr pluto.. n cik tembam,,,

5) hadiah...

cincin emas putih, kek... n juga mnjadi seorg isteri, ibu mithali..

6) blog yg suke??

irine nadia marcello..

7)tag followers??

hahah follower pon x smpai 15.. x pela.. x minatt...

ok.. daaaa jumpe agi.. bye..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Anonymous said...

thnx syg...
ape2 pun keep it up

miss nia said...

thnk u honeyyy

Post a Comment